Torikahvio 6-11.7 klo 9-14
Yhdistysksen suuri ponnistus on toritakahvio ajalla 6-11.7. Jos jollakin olisi mahdollisuus leipoa "nisua" tai muuta kahvileipää, niin otamme sen mielellämme vastaan.
Pyrimme toimimaan ja tuottamaan hyvää yhdessäoloa ja yhteisöllisyyttä.
Olisi suotava, että voisit hoitaa jäsenmaksusi, sillä yhdistys on hoitanut puolestsi jäsenmaksut piirille ja liitolle.
Vesa Lappalainen